Thursday, 31 May 2012

balik kampung


balik kampung , ho ho ho balik kampung 

hyep kmoooo! apa khabar ? lama shaz tidak update blog kan ? hmmm , bukan apa shaz busy . cewah ! busy lah sangat . hahaha . busy makan dan kasih abis nasi dlm periuk ada lahh . hehe . ooops , pecah rahsia . nda apa lahhh . untuk kite kite ajeee! . hehe . 
ohyeahh , cuti cuti nie kmo ada p mana mana ? ehh btw cuti sem kali nie sangat mem'bosan kan bagi shaz lahhh bub asyik duduk d rumah dan on9 facebook memanjang . awww! dunia seorang remaja , biasa lah tuuu . a'ah , baru ingat itu hari shaz ter'dengar perbualan mam n baba shaz yg kami akan balik kampung . kat lahad datu :O *shock* ohhh tidaaaaaaaak! balik kampung ? ngeee . bkn shaz tidak suka tapi tiada genk lah kat sana . czen shaz pun smoa laki'2 . heyy , takkan shaz ikut dorank ber'keliaran kot -.- gylaaa kah ? ikut maen bola sepak kay padang ? hahaha . 
alaaaah ! bosan lah balik kampung . mao juga jalan'2 p sini p sana . *merungut manja* eiiii , tak mao balik tak maooooooo !!!!!! elehhh , bukan nya shaz jahat sangat sampai nda mao balik kampung cuma shaz nda suka jalan dia yg grable habiss tu . mtciam naik roller coster lae kat jalan raya tuuh . *weww! mengadu* eh! betul apa . cuba kamo p ulu kukut lagi terok jalan dia . ber'ombak'2 . kalao jalan kt ranau lae bengkang bengkok , gunung ganang . tapii shaz sukaa juga lah kat ranau . u knoe y ? dat bcus , it cold . shaz suka sejuk'2 nie . tapi kalao soa hujan+sejuk , alamakk! bisa mati kedinginan nie aku *trip indon :P* 
kalao soa sampai kat ranau shaz nda mao mkn bub shaz tao yg shaz akan muntah d jalan . mam n baba call me anak gajah . eiiii , kiut apa anak gajah . HAHA ! hmmp , tapiiiiiiii *suspen* shaz dengar'2 kata mam kami p sandakan . yahooooo! *gembira sakan* dapat juga jumpa czen shaz yg sama kepala n yg sama waktu dengan nya . hehe . suka suka suka sangat . tu budak putih melepak mtciam muka korea . hoho:3 
tapii , kesian hby shaz . kena kasi tinggal dia sorang'2 d kudat nie xD . don wori hbyy . i'll miss u more baaah . jgn kao rsao arr raksasa . nahh ! aku mao gtao kao , amanah ku sebelum ku pergi *mcm nak p jauh-.-* jgn kao begatal'2 nan perempuan laen arrrr? aku sipak tu mua perempuan tu kalao aku jumpa . xD hehe *kuad lah kunun* 
hmmmp, itu jak lah kot untuk hari nie :) daaaaa~

OUT OUT OUT ! KBAIII . ASSALAMUALAIKUM :)

2 comments:

aYiEn.minHoneY said...

selamat b'cutyy ... hehehe ... hby kw tuw x juwa lary wha ... hihi ... *bzbdy lak aq* .. huhu :))

SHazH0NIee said...

haha . XD adada jakk . ya lahh . hehehe .