Monday, 26 November 2012

Aku Mahu HARIMAU !

assalamaualaikum w.b.t and salam sejahterah kmoo (; !

hmm , shaz pun nda tau apa gila shaz . mana wayar putus pun shaz nda tau . tetiba pulak shaz mau peliara haiwan . kamu mau tau apa ? apa nii , err HARIMAU bah . hehe . cute bah :/ shaz mauuuu sangat . eii , ckp dgn dea pun tiada guna . d minta yg asli , dea bagi patung -.- agak sedih jiwa ragaku :'< WOII ! AKU MAU HARIMAU BAAAAAH ! bole kaitu aar kalau aku culik harimau d sana Zoo Lok Kawi ?  hehe . sumpah shaz ckp . harimau AWESOME (y) kenapa ? sebab dea berani , kuat n so on la :D . hmm , ohh harimau ! dtg kau rumah ku ? tapi jgn lupa bagi salam ek ? hehe . mencarut lebih la aku nii -,- ignore my stupido brain . wakaka ! tapi seriously , harimau lagi comel berbanding panda kalau harimau buat aksi manja . hoho :3 mak , baba ! adik mau harimau 1 boleh ? buat kawan . bosan bah d rumah sorang sorang tiada kawan bemain . takkan bawa nenek main kot ? -.- mau hangout tapi aww ! CONFIRM d larang punyaaaa ;) rumah ni perintah berkurung :3 hehe . bkn nya mau kurung kah apa cuma mau jaga keselamatan anak anak lah katakan . ngee , baru betul . dengar jak la bah kann ? hmm , apa lagi shaz mau ckp aar . bosan melanda hidup bah ni . on Facebook perghhh ! bosan sdh . spammer bekurangan . hehe :p on Twitter c burung biru ? alahhh ~ tiada kawan -.- boleh gila wohh . kita post pun nda kena layan :D Follower jak ramai tapi sombong gilak ! nasib ada boboy sorang ni baik hati . dea tggl kat johor . jauh kan ? aku sabah . its0keyyy . kbaiii

No comments: