Thursday, 22 November 2012

si cute :)


oh GOD ! shaz nda tau dari mana sii comel ni dtg . shaz jumpa d depan rumah . shaz cuma main-main jak sebut " MEOW " terus sii comel ni dtg . terkejut juga tetiba d kejar sii comel ni . (shaz tkud anak kucing . hehe) awlolo~ tapi cute kan dorang ? alahaii , minta-minta tuan empunya kucing ni nda amek dia . shaz mau pelihara . although , tkud kucing :D shaz tkud sbb pernah d gigit kucing -,- thats why trauma sampai sekarang . hmm , kalau kucing d pelihara shaz nda tkud CUMA kucing PTI . maksud shaz , kucing yg tetiba dtg kat kita . mcm c comel ni lah . tetiba dtg . tkud nyerrr -.- tgk pic ni balek . tuh meow tgk camera lah . hehe . herghh , bila la meow ni mau pergi ? shaz mau lalu pun tkud . eh , baru ckp bila mau pergi , sdh betul-betul dia pergi . alamak ! rindu lah pulak kat sii comel nii . hmmm , itsokey ! ada juga pic dorang (: kbaii

No comments: