Wednesday, 12 December 2012

kesedihan di hatiii

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Anda Semua :') !

hmm , harii ni shaz dapat bala yang melimpah luah . habis d muntahkan dengan bermacam-macam hinaan :') shaz pun xtau apa salah shaz kat kamu kamu d luar sana :') heyy ! kalau korang x suka dgn blog shaz , korang boleh buat blog sendiri then buat entry AKU BENCI BLOG NUR SHAZRYENA . faham ? ! kau x faham perasaan aku wahai c berok bodoh :') insyaallah Allah balas kau dgn balasan yg setimpal ;) Amiin ~

hmm , korang baca apa yg dia tulis kay ? :')
 ini muka blogger aku kay :3 tengok betul-betul . 
 haa , ini blog lyssa :) renung betul-betul 
# so , apa lagi mau d cakap nii ? adakah aku tiru blog lyssa ? oh please :'( hanya tuto yg aku guna ! heyy ! orang lain pun guna tuto kak lyssa bagi okay ! tuto dia senang untuk faham dan senang untuk d guna buat blog . salah ka ? hmm :'( poor me .

No comments: