Monday, 10 December 2012

Contest: Saya Si Blogger Awesome 2012 by Yanie dan Akma

          Assalamualaikum dan Salam Sejahtera anda semua ;) !

Shaz dtg kembali dgn entry baru . yiiha ! mcm biasa , i'm always follow contest yg d sediakan :D *xtau malu* okayy btw Shaz follow sebab d jemput dan ingin memeriahkan lagii contest yg telah d jalan kan ini . *memeriahkan la sngt :p* HAHA , actually bosan ok xtau apa mau d buat time cuti ni . hmm , sebelum itu ! korang mau join juga ? ok ok , scroll bawah then hit the button CLICK ME yg kat bawah ya ? hmm , itu blogger penganjur contest ini .. wana join cari jak banner yg kat bawah ni kay ? 

CLICK ME

jyeahh , jgn lupa untuk baca syarat sah contest ini ya ? ;) okayy ! stay tuned ..

jawab soalan dulu . daa ~

  • SOALAN : 
             - Sejak bila berjinak dalam dunia blog?
# saya mula berjinak-jinak dgn dunia blog ni sejak saya berumur 14 tahun pada tahun 2011 . ohyaa , ianya pada tahun lepas :) 

             - Kenapa berblogging? Best tak?

# HAHA, kenapa saya berblogging ? hmm , mungkin sebab saya rasa benda ni seronok kot . apa tah lagii tengok blog org yg AWESOME gituu \m/ *i'm jelous you know!* bahaha , best ka tidak ? ohmylordALLAH! ofcos la BEST ! ;) I LOIKE (y) *ehh, klu blogger ni mcm facebook sdh saya LIKE . klu twitter sdh saya RETWEET+FAVOURITE :3 *melebih-lebih*
          
                 - Harapan pada blog di masa akan datang?

# harapan ? hmm , apa ehk :/ harap blog boleh menjadi semakin maju kehadapan ! hehe . macam YB dah aku bercakap :D *just kidding* harhar , takde la .. harapan saya cuma menginginkan ramai remaja berblog berbanding dok mengada kat tepi jalan melepak then everything . lagi pun , dgn ada nya blog , kita boleh juga manfaatkan masa yg terluang dgn kerja berfaedah . kan kan kan ? betul tak ? hehe :)

tag my Kawaiines : polo | aimy | 

3 comments:

Qaseh Hafizah said...

Good luck dear :)

jom join ni
http://nurhafizahpija.blogspot.com/2012/12/huda-syafiqah-s-1st-giveaway.html

Yanie Andierah said...

Contest ni dah tamat ! Check pemenang DISINI , Mungkin anda salah seorang pemenangnya :)

http://yaniesayangawak.blogspot.com/2012/12/pemenang-contest-saya-si-blogger.html

Nadya Bubble said...

Hadiah tunai melebihi RM200 !

http://nadyabubble.blogspot.com/2013/01/ada-apa-dengan-blog-mksyahircom.html