Wednesday, 12 December 2012

End Year GiveAway By Fhazwani & AqilaF

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera anda semua ;) ! 


ohyeaaah , macam biasa la kan . join segmen lagii . rajin kan Shaz ? wakaka :D hmm , ini jemputan darii c prettay lala okayy ! Shaz pun dgn tidak membantah join jak la ;) hoho . okaii ! korang nak join juga ka ? betul niiiiii ? tak menyesal ? ok laa , click sini . so , apa macam ? ada puas hatii ? k laa . jgn lupa baca semua sampai habis kay ? JUJUR ! tidak mau korang baca sepatah-sepatah seja . faham ?! hehe :D hmm , btw kalau peserta kurang daripada 30 orang segmen nii akan d batal . so , ramai-ramai lah kita dtg untuk memeriahkan lagii kay ? kalah atau menang itu lain cerita . itu belakang punya cerita . yg pentingg kita enjoy ! :3

tagged : sii cute | sii cute

8 comments:

melissa lissalalissa said...

aww~ thanks taggie prettay~ ^^

Fatin Hazwani. said...

Thanks join dear :)

SHazH0NIee said...

@Fatin Hazwani. welcome :)

SHazH0NIee said...

@melissa lissalalissa most wc :D

Fatin Hazwani. said...

Mohon ke blog saya semula untuk mengetahui tentang perkembangan tentang sponsor baru yang baru sahaja diupdate pada pukul 5:20 petang PADA 13 HARIBULAN 12.
Mohon LIKE FANPAGE SPONSOR BARU | FOLLOW SPONSOR BARU | KLIK IKLAN SPONSOR BARU :)

TERIMA KASIH :)

farah.fauzi said...

thanks awak tag farah..insya allah kalau ade mase free farah join, kay? emm,emm,, name shaz, teringat kat someone hee~~ *tukar topic* :p

SHazH0NIee said...

@farah.fauzi hehe . eya . welcome . uisehh , nama siapa tuh ? :3

Mizz Hatver said...

jom join ! dotdotputrymirah.blogspot.com/2013/02/sweet-giveaway-by-putry-mirah.html