Thursday, 6 December 2012

kawaii stuff

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera anda semua ;) ! 

 hoho, harii ni Shaz ada bongkar almari then dpt jumpa 1 benda yg KAWAII gituuu. awlolo~ siapa minat kawaii stuff ? cute right ? kalau la ada jual rumah yg ala ala kawaii , sah Shaz x mau kuar rumah . duduk diam jak kat rumah xDD *telampau la bah xD* hoho , selongkar punya selongkar tejatuh 1 benda . mau tau apa ? okok , buku nota Rilakkuma yg masii baru dan belum d guna pun . tiada sedikit pun kesan kotor atau kesan calar balar . uisehh ! Shaz pun sdh lupa bila masa pulak yg Shaz beli benda tuh :/ agak bingung d situ . tapyy seriously ! SANGAT KAWAII ohh ._. mau tgk ? tapi bukan Shaz punya la . yg Shaz punya kawaii stuff tuh belum gmbar lagii . nnti la Shaz masuk kan . baah , kjp aar . jgn lupa scroll ke bawah ;) semuanya comel comel belaka . klu dah tgk jgn lupa teriak RILAKKUMAAAA ! xD lol

                                       # seriuosly,  shaz mau patung niiiiii !
                                                    # nak 1 ? ambik lah :p
                       # sah hari-hari Shaz sarapan minum pagi guna gelas ni saja

hoho, comel kan? ngee , harap sangat Shaz dpt semua benda nii :/ amiin~ bday shaz tahun dpn jgn lupa bagi hadiah rilakkuma kay ? hehe , just kidding :DD


No comments: