Saturday, 15 December 2012

kesedihan di hatiiii part 2


heyyy ! agak panas jugak hatii ni . rasanya makin lama makin ramai membenci Shaz . okayy , Shaz x tahu apa yang sudah Shaz lakukan kat kamu . hmm , kalau perempuan Shaz terima lagii tapi ini LELAKI . korang x pelik ka lelaki cari gaduh kat perempuan ? adoii , Shaz rasa sudah setiap hari Shaz begaduh dgn lelaki :') cubaan dari Allah . terima saja lah dengan hati ikhlas . hmm , giler dah kot budak tu . tak sayang mak dia kot . nak tahu kenapa ? meh scroll gambar kat bawah nii .



ehh , awak yang bernama SHAHFEN ! awak x sayang mak awak ye ? sampai cakap macam tuh ? awak keluar dari rahim siapa nak cakap macam tuh ? ehh , maaf kalau terkasar bahasa . cuma Shaz rasa geram ngan awak . hmm :') kesian nyer tengok awak nii . mulut tak betapis laa . ishk3 -.- SEDEYH ! ada juga orang macam tuh kat abad ini kan ? tak sangka . dugaan hidup . hmm :) 

- korang nak baca lebih lanjut tentang cerita d atas ? korang boleh ke sini . okayy , Shaz pun tak tahu siapa salah siapa betul . korang nilai sendiri la ek ? ;) ke sini untuk mengecheck nama facebook tuan mulut celupar ini :D

2 comments:

melissa lissalalissa said...

orang camtuu jenis x ingat asal-usul tuu.. bole pula cakap gituu.. huhu
pelik2 orang zaman sekarang nehh.. =)

SHazH0NIee said...

@melissa lissalalissa a'ah . betul . gilerr budak zaman sekarang nii . bagus mak dia buang time dia kecik .