Sunday, 27 January 2013

Sekolah Baru Ku

good morning to all pipol :') long time no see kan ? hmmp , mmg laa . shaz d asrama sudah . bukan lagii d tinggal rumah . shaz masuk p asrama pun  ni semua sebab kamu lahh ni !! *tiada kena mengena pun -,-* hehe . syok tak sekolah ? HAHA ! shaz still cutiiiii . best kan ? awlolo , jgn sedih k . shaz cuti pun bersebab . bukan suka suki okayy ! atau apa d panggil . cuti umur untuk sendiri .
ngee , seriously ! sch baru shaz MANTAP , BEST , AWESOME ! mau tau knpa ? ini sebab nya *scroll ke bawah*

  • Tiada perhimpunan pagi kecuali hari Rabu sbb KOKUM
  • Cikgu semua SPORTINGGGG *asal jangan langgar peraturan sch*
  • Kawan semua TIDAK sombong 
  • Makanan kat asrama sedap jugak laa . makan ayam setiap hari xD 
  • Sekolah bersih 
  • Tandas bersih
  • Kelas jalan-jalan *setiap hari jalan-jalan p kelas lain . exercise lah kata kann*
  • Kalau p kantin , pelajar nya tolak ansur . tiada yg main tolak tolak .

TAPI ada juga yg shaz KURANG MINAT kat sch nii . sebab nya kan :
  • balik lewat sebab ada kelas petang
  • ada merit d merit demerit *shaz sdh kena potong markah gara-gara x pakai baju kokum-.-*
  • buat thinking map *tapi best juga laa buat bulat-bulat . cuma shaz x pndai guna jangka lukis . hehe :3*
  • sekolah nya besar . bikin sesat jalan . 
  • Tandas guna kupon *pernah kah p tandas sch ada kupon? shaz baru jumpa nii sch mcm tuh . terngangah juga mulut time tuh*
-jyeahh , itu seja la kot shaz mau gitau kamu . betapa best dan x best nya sch tu ;) ohyeaa , nama sch shaz baru tuu nama nya SMK KOTA MARUDU . yg kat sebelah goshen tuh . dekat pekan . senang jak mau beli barang keperluan . keluar dari asrama , pandang hadapan , lintas jalan , pilih kedai mana korang mau xD . hehe . bergurau d pagi harii lah sngatt -.- ngee , shaz ada kawan baru  kat asrama :3 nama ? kejap k . shaz gitau . 

- fini , noniey , kak yantie , rabi , memeng , kak yaya , kak siti , firah , fazreen , kak nanang , kak mi , chen chen , zielah , nirah dan ramai lagii . dorang baik tauu . semua peramah . tiada 1 pun yang sombong . x percaya ? korang p smk kota marudu . gerenty d tegur-tegur dengan sapaan . hehe . k laa . itu saja dari shaz . assalamualaikum ;)


2 comments:

Lissa LaLissa said...

wow.. hebat nyaa sekolah.. ehhe unik., ^^

SHazH0NIee said...

@Lissa LaLissahaha , unik kan . first time datang terngangah juga mulut