Monday, 4 February 2013

Bukan Rezeki Ku :(


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semuaaaa ! 

      seriously , shaz sdh rindu korang . although baru 2 hari d hostel xD hehe . hey world ! i'm coming HOME ! mulai hari ini , shaz tidak akan pulang ke asrama Kota Marudu lagi . mungkin ini memang bukan rezeki shaz untuk meneruskan hidup shaz d sana untuk menuntut ilmu :( hmmp , itsokey mungkin ini semua ada hikmah nyaa . insyaallah :') shaz redha dengan semua ini . shaz tahu , Allah sudah mengatur langkah shaz sejak azali lagi . although shaz rasa sedih dengan semua ini , namun shaz juga masih boleh senyum dan ketawa disamping keluarga tercinta . doakan shaz dpt meneruskan hidup dengan tenang . insyaallah . Ya Allah ! kepada Mu aku berserah . Kau permudahkan hidup ku ini Ya Allah ! Lindungi lah aku , keluarga ku , guru-guru ku dan rakan-rakan ku daripada gangguan jin , syaitan dan iblis ya Allah . Dan aku juga sudah cukup bersyukur kerana aku sudah bebas daripada jin yg sudah merasuk tubuh ku ya Allah . Terima Kasih kepada Ustaz Wahab ! aku amat berterima kasih kpda nya kerana sdh membuat kan aku kembali pulih walaupun sdh berlawan dengan jin yg sdh merasuk tubuh ku selama 3 hari . semoga Ustaz Wahab di limpah kan rezeki yg banyak . Amiin . kpda rakan-rakan seperjuangan ku d SMK Kota Marudu , terima kasih sudah memberi ku semangat setiap hari untuk melawan benda itu tanpa jemu . aku amat berterima kasih kpda kamu ! aku tidak pernah jumpa rakan sebaik anda . kamu sangat peramah dan baik hati . kamu sudah membuatkan semangat ku kembali kuat . aku tidak tahu mahu kata apa lagi kerana sudah cukup besar pengorbanan kamu ke atas ku . setiap hari kamu menjaga ku dengan bimbingan agama walaupun kita baru berkenalan hanya dalam tempoh masa yg cukup singkat iaitu dalam 2 minggu . mungkin Tuhan sdh menghantar kamu buat ku . agak sukar juga untuk ku melupakan kamu namun apa harus aku lakukan ? ini sudah diatur buat ku . aku terpaksa meninggal kan sekolah dan kamu semua demi masa depan ku :') aku amat merindui kamu . semoga Allah memberkati hidup kamu semua . Amiin . aku d sini tidak putus-putus berdoa untuk kamu semua . aku juga tidak akan pernah lupa kamu dan kenangan terindah kita selama aku berada d sana walaupun hanya 2 minggu :'D TERIMA KASIH ku ucap kan . 

No comments: