Thursday, 11 April 2013

Aku Tak Suka Orang Macam Ni !

Assalamualaikum !


Hye ! straight to the point . Shaz paling X SUKA kalau ada manusia yg mcm ni . err , ketara sngat yg manusia ni BATAK HOT , BATAK LIKE , BATAK FAMOUS . maaf klu ayat shaz mnyakitkan hati tapi betul-betul shaz mmg x suka org mcm ni . shaz akan LIKE status kamu juga . x payah la susah hati takut x kena like . eii ! shaz punya likers pun x la bnyk mana pun . x juga shaz buat mcm tu smpai minta simpati kat cb org . errr -,- k itu seja bye ! 

8 comments:

Condoriano said...

What does batak stands for?

maria firdz said...

Hmmm... Ada gak org gini...

SHazH0NIee said...

@Condoriano batak is like what we call hmmp , really really want . like that laa

SHazH0NIee said...

@maria firdz ada . buktinya sudah terserlah xD

Florence Ayum said...

hahaha selalu macam ni. nda payah layan .

SHazH0NIee said...

@Florence Ayum haha . tuh laa . mngada betul -,-

Nana Liena said...

adakah dia mesej macm tu utk kita like status dia? ahaha.. macam apa la..huhu..

SHazH0NIee said...

@Nana Liena tuh laa . bengang juga shaz klu mcm ni ;(