Wednesday, 17 April 2013

SK TUN DATU HAJI MUSTAPHA

Assalamualaikum !

Hye! Harini Shaz mau kongsi sikit sama kamu semua tentang kejadian hari ini ;) tadi k tadi ? tadi petang jam 1.30pm kami pergi ke SK TUN DATU HJ MUSTAPHA . Berjiran dengan sch kami SMK ABDUL RAHIM . Kami pergi ke sana sebagai contoh kpd calon-calon UPSR ;) *xsngka aku d pilih :p* Shaz pun x tahu knpa Shaz kena pilih . lol . Shaz bukan la pandai sngat pun :/ biasa-biasa jaa . Err , mungkin itu rezeki Shaz ;) hoho . Best okayy! although Shaz kurang bercakap dgn murid-murid tuu . Bukan apa , Shaz cuma bagi peluang kat kawan Shaz untuk bagi ucapan . *peluang lah sngattt-_-. rugi dohh!* haha . itsokeyyy , ada lain lagi :D harap-harap laa . Nae , budak-budak tuu semua baik , sporting , gila-gila *bukan GILA KURANG SIUMAN K? hehe :p apa aku merepek nii ? -_- menyampah pulak aku tgk gaya aku mcm niii . HAHAHA !! :3 k laa . Shaz pun xtau mau cakap lagii . Shaz rasa ini lah pengalaman yg sangat BEST kott . Eya laa , xpernah dpt aktiviti luar sch macam nii . BESTTT SANGATTTT ! *teriak* jeles tak jeles tak ? :p hehe :3 gedik pulak anak Encik Sakil ni -,- minta kaki kott . kbaii . 

ku titipkan gambar buat kamu ;)





just now punya gambar ;D after abes sdh minum teh d bilik gerakan sk tun . 

6 comments:

Afiqah Adzan said...

Untungnyaa

SHazH0NIee said...

@Afiqah Adzan hehe . biasa-biasa jak ;)

Nana Liena said...

ambil peluang share mcam mana boleh berjaya.. hehe.. ^^ comel la shaz.. grrrrr

SHazH0NIee said...

hehe . haaa ? awlolo~ comel ? kembenggg shaz :p

Mira Yuriko ! said...

rindu zaman sekolah ,, huhu :(

SHazH0NIee said...

@Mira Yuriko ! awlolo~ jgn lah sedih k ?